kloczek: bootdisk/batch-installer poldek-iso.priority

Czw, 2 Maj 2002, 11:30:03 CEST

On Thu, 2 May 2002, Michal Moskal wrote:
[..]

> Opr należałby się, za zapuszczenie generacji iso u wybycie.
                                                     ^^^^^^^
??

> Czcemu mam używać 3 priorytetów jeśli Bozia dała 2^32? -2 znaczy dobrzy
> by było jakby było na pierwszym CD. Najwyraźniej jednak trzeba to
> bardziej zróżnicować (Np. dać kde lub gnome -1).

Niemniej nie generujemy 2^32? -2 obrazów, a tylko 3 jest to liczba
wystarczjaca do tego żeby rodzielić to na trzy obrazy. Olewając to co było
tam napisane w komentarzu przyjałeś inną strategię podziału uzasobów która
kjuz przy trzch obrazach zaczeła generować błędy.  Sam widzisz już że juz
wtedy kiedy to przyjałoeś było to niemal na granicy. Spytaj się sam siebie
teraz po co to robiłeś skoro bez tego też to dzieli poprawnie (?).

kloczek