dziwny błąd przy install dist

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 7 Lis 2002, 00:05:11 CET

On Wed, Nov 06, 2002 at 05:24:14PM +0100, Paweł A. Gajda wrote:
> Stawiałbym na walniętą pamięć, jakieś subtelne niezgodności rpm-a
> pomiędzy wersjami, a dopiero na końcu na poldeka - kodu do
> install-dist i okolic nie ruszałem od kilku wersji.

Pewnie to pierwsze.

> Nie sprawdzałeś może czy to powtarzalne?

Radziłem sprawdzić (też moja pierwsza myśl), ale nie mam nowych
informacji.

Czyli: poczekamy zobaczymy.

> W każdym razie jeżeli wymieniać to na tego z CVSa, dziś komitnę
> jeszcze poprawki progressbara i to już wszystko co potrzebne do 0.18.

To jest takie paskudne, że błędy w instalatorze strasznie ciężko
wychodzą, dostają właściwą diagnozę, nie wspominając o poprawianiu. Np.
od ilu wersji poldek ma packages.dir.mdd? A błąd z tym związany dopiero
teraz wyszedł (wcześniej były sprzeczne raporty) i został poprawiony.

Tak się trochę tłumacze z mojej zachowawczej postawy w kwesti wersji
pakietów w instalatorze :-)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h