dziwny błąd przy install dist

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Czw, 7 Lis 2002, 18:25:29 CET

czwartek 07/11/2002  0:05:11, Michal Moskal:

> To jest takie paskudne, że błędy w instalatorze strasznie ciężko
> wychodzą, dostają właściwą diagnozę, nie wspominając o poprawianiu. Np.
> od ilu wersji poldek ma packages.dir.mdd? A błąd z tym związany dopiero
> teraz wyszedł (wcześniej były sprzeczne raporty) i został poprawiony.

.mdd jest od 0.17 (koniec marca). Ten błąd w vfjuggle? Dość wcześnie
go poprawiłem, nie wpadło mi tylko do łba, że przecież installer ma
innego juggla, ech :-)

> Tak się trochę tłumacze z mojej zachowawczej postawy w kwesti wersji
> pakietów w instalatorze :-)

No, jest to na tyle upierdliwe w testowaniu, że zachowawczość jest
w zupełności uzasadniona :-)