poldek - feature request

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Sob, 30 Lis 2002, 13:16:40 CET

sobota 30/11/2002  1:48:37, Paweł Gołaszewski:
> Czy poldek mógłby korzystać z zasobów udostępnionych po smb ?
>
> Jasne, wiem, że można podmountować zasób i wtedy działać, ale to nie jest
> zbyt wygodne. Do zasobów "sambowych" można się dostawać też przecież bez
> mountowania i byłoby miło, gdyby poldek potrafił to.
> Wielu osobom by to ułatwiło mocno życie.

Mi to niepotrzebne, więc jedna z tych osób musiałaby się
za to zabrać.

Najprościej będzie napisać skrypt, który będzie odpalany
analogicznie do wgeta/snarfa/itp dla URLi smb://... Jeżeli
dostanę taki skrypt, dopiszę wsparcie do tego w poldku.

Jak ktoś jest ambitny i mu się chce to można oczywiście
zrobić to "porządnie", pisząc w C smb-moduł do vfile.