poldek - feature request

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 30 Lis 2002, 17:37:16 CET

On Sat, 30 Nov 2002, Paweł A. Gajda wrote:
> Mi to niepotrzebne, więc jedna z tych osób musiałaby się za to zabrać.

Mi też aktualnie niepotrzebne, ale teraz miałem taką sytuację, że CD z
pakietami był w windzie udostępniony. Podmountowałem to i zacząłem się
zastanawiać czy poldek nie potrafiłby bez mountowania.
Zauważcie, że mount samby jest możliwy tylko z suid-em i nie da się
upgrade zrobić mając włączone sudo.

> Najprościej będzie napisać skrypt, który będzie odpalany analogicznie do
> wgeta/snarfa/itp dla URLi smb://... Jeżeli dostanę taki skrypt, dopiszę
> wsparcie do tego w poldku.

Spróbuje to obejrzeć. Jak nie będzie zbyt trudne to może... :)

> Jak ktoś jest ambitny i mu się chce to można oczywiście zrobić to
> "porządnie", pisząc w C smb-moduł do vfile.

To poczeka na fascynata :]

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...