poldek - feature request

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 30 Lis 2002, 20:21:03 CET

Ale teraz feature-request, który by się _bardzo_ przydał.
Mianowicie - normalnie można zrobić w poldku instalację zamiast upgrade
poldek> install -I jakis-pakiet

Ale przy poldek --upgrade czy --upgrade-dist już wszystko leci jako
upgrade. Tymczasem ja mam w zwyczaju jajko nowe instalować, ale zostawiać
stare, ot tak na wszelki wypaddek (wiele razy 4 litery mi to uratowało).

Teraz - powinno być możliwość w poldku określenia, które pakiety robić
upgrade, a które install. Bardzo by się takie coś przydało właśnie na
kernele. Dodatkowo wtedy przy opcji ask mógłby się pytać zamiast [Y/n]
[Install/Upgrade/Abort]
Coś w tym stylu.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...