[MBT] new entry in pkg installer "dont see an ide disk"

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 2 Paź 2002, 09:15:02 CEST

On Wed, Oct 02, 2002 at 09:02:13AM +0200, JMisiurewicz wrote:

> [...]
> zrobilo sie inaczej -- zaczelo pisac po wladowaniu modulow ide, ze "Block
> device required". Dmesg ujawnil, ze mimo wladowania ide po zgloszeniu
> kontrolera nie ma typowego
> napisu "partitions: hda: ........", znaczy driver jest a dysku nie ma.
>
> Rmmod-nalem moduly ide i jeszcze raz wybralem uruchomienie parteda, moduly
> wladowaly sie znowu i tym razem zobaczylem "partitions:....." i wszystko
> poszlo dalej OK. Instalka mi co prawda nie wyszla, ale to juz moja wina.
> Bede to moze powtarzal za jakis czas, sprobuje sie przyjrzec objawom

Czyli raz załadowałeś ide-probe-mod i nie było partycji i załdowałeś
drugi raz i już były? IMHO albo coś pomyliłeś, albo masz problemy ze
sprzętem.

> Przepraszam za zamieszanie.
> JM
>
> PS. wyslalem ten list na ReplyTo:pld-devel-en..... i sie odbil, bo nie
> jestem subskrybentem czy cos takiego. Moze to nie jest dobrze podawac taki
> adres w ReplyTo?

Jeśli odpowiadasz po polsku to raczej na pld-devel-pl w pld.org.pl.
Ciężko w Reply-To: ustawić coś sensownego, bo jeśli jesteś zapisany
to pld-devel-{pl,en}@ a jeśli nie to feedback w . bugs@ jest raczej
przeznaczone, żeby pisały tu automaty. (jak mbt)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h