[MBT] new entry in pkg installer "dont see an ide disk"

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 2 Paź 2002, 09:52:53 CEST

On Wed, 2 Oct 2002, Michal Moskal wrote:

> Czyli raz załadowałeś ide-probe-mod i nie było partycji i załdowałeś
> drugi raz i już były? IMHO albo coś pomyliłeś, albo masz problemy ze
> sprzętem.

eee - ja tam robię "hot-swapa" sobie :)

Wymieniam dyski i to mi chodzi, tylko moduły przeładować trzeba, więc
takie coś przydałoby się.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...