bootkietki

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 11 Paź 2002, 00:24:29 CEST

On Thu, Oct 10, 2002 at 04:31:10PM +0200, Blues wrote:
> Poproszę o przegenerowanie instalatora z nowym kernelem, który nie ustawia
> już DMA dla CD. Oraz przegenerowanie ISO.
> Jakie było moje zdziwienie jak przy instalacji z płyty zawisła mi ona
> na... ładowaniu CD.

2.2.22-3? (bootkietki) Done.

> Co gorsze nie da się z płyty przeprowadzić instalacji sieciowej,

Da się, trzeba tylko trochę pokombinować (load_package eth-mod etc).

> bo nie ma
> na niej modułów sieciowych, a przecież spokojnie calusieńki inwentarz by
> się tam zmieścił, czyli zawartość wszystkich dyskietek. Po prostu żądał
> ode mnie włożenia którejś dyskietki addons. Smutne.

Jest jeszcze kwestia zajętości pamięci, ale to AFAIR mało istotne w tym
konketkście (moduły są bardzo szybko kasowane z ramdysku).

> Przydałaby się w głównym menu możliwość wybrania rodzaju instalacji, bo to
> co teraz jest po uruchomieniu z płyty i wybraniu "net" nie zmienia
> wszystkiego co należy. Musiałem do standardowego UI wejść z zmienić na
> net. miałem tam pustą pozycję.
> Log instalacji niedostępny.

Gdzie? W UI? W wizardzie zmienia (przynajmniej powinna). W UI nic nie
powinno się samo zmieniać.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h