bootkietki

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 11 Paź 2002, 08:07:27 CEST

On Fri, 11 Oct 2002, Michal Moskal wrote:
> 2.2.22-3? (bootkietki) Done.

tnx :)

> Da się, trzeba tylko trochę pokombinować (load_package eth-mod etc).

A nie można bez takiego kombinowania? :)
Wogóle przydałoby się odrobinę dokumentacji do instalatora. Mało kto wie o
takich haczykach....

> Jest jeszcze kwestia zajętości pamięci, ale to AFAIR mało istotne w tym
> konketkście (moduły są bardzo szybko kasowane z ramdysku).

No właśnie

> Gdzie? W UI? W wizardzie zmienia (przynajmniej powinna). W UI nic nie
> powinno się samo zmieniać.

No właśnie sęk w tym, że musiałem wyjść z łizarda, bo mi w pewnym momencie
wyrzucił, że nie ustawione jest install_source czy coś podobnego, a
przecież w nim zmieniłem na net. Wszedłem do UI, żeby ustawić żródło
instalacji i zobaczyć, że chce ode mnie dyskietkę...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...