malekith - masz u mnie pyfo :)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 16 Paź 2002, 08:19:56 CEST

On Tue, 15 Oct 2002, Michal Moskal wrote:
> W którym menu? (bo chyba w 3 to można wybierać).

A nie wiem który numerek - filesystem partycji. Przy tworzeniu i przy
zmianie partycji.

> Jest.
>
> #v+
> # oh well, just in case...
> load_sys_config
> hostname $net_hostname
> #v-

hmmm... strange...

przy instalacji postfixa jest robione w %post:
if ! grep -q "^myhostname" /etc/mail/main.cf; then
        postconf -e myhostname=`/bin/hostname -f`
fi

Dostaje się puste myhostname=

Chyba, że nazwę w chroocie należy ustawić...

> Nie wiem jak z lilo/grubem, /dev/md -- known bug. (dlatego jest know, że
> pewnie i tak to nie będzie działać ;-) Z bootloaderem są zresztą same
> kłopopty, tylko przez gruba mam jeszcze ext2 w systemie, bo coś mi xfs
> nie rozumie ;-)

Hmmm... To może ostrzeżenie?
A działać na samych md chyba będzie - z relacji znajomego.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...