poldek: ficzer request

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Pią, 20 Wrz 2002, 18:55:56 CEST

piątek 20/09/2002 18:23:49, Michal Moskal:
> Jest sobie takie coś jak kilka pakietów dostarczających wybraną
> funkcjonalność. Np. MTA tudzież OpenGL. Poldek przy instalcji
> interaktywnej ładnie pyta który wybrać. Ale w trakcie instalcji
> nieinterektywnej losuje.

W przypadku instalacji nie-od-zera nie zawsze losuje, a
stara się dobierać na podstawie tego który pakiet pociąga za sobą
mniej nowych rzeczy do instalacji no i który nie generuje konfliktów.

W przypadku instalacji od zera to '@bootloader lilo' czy
'@libxx.so ala-ma-kota' załatwiają po części sprawę.

> Propozycja jest taka, żeby albo w pakietach albo w zewnętrzym pliku,
> trzymać priorytety tych pakietów. Jak poldek pyta to może podpowiedzieć,
> a jak się system instaluje to poldek lepiej zgaduje.
>
> Nie bardzo wiem jak to w pakiety wepchnąć (any clue?) ale osobny plik to
> by chyba nie było trudne?

W pakietach, osobny plik to IMO rzeźba. Nie wiem czy rpm 4.1 nie ma
już "user-defined-tags", wtedy można próbować tam to wrzucać w postaci
"libxxx.so#PRI"...