serial console: propozycja rozwi±zania

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 2 Wrz 2002, 10:49:51 CEST

On Sun, Sep 01, 2002 at 05:18:34PM +0200, Tomasz K³oczko wrote:

> No i rybka. Jak wymy¶lisz lepsze rozwi±anie to bêdzie lepiej. Na razie
> c¿êstotlimw¶æ u¿ywania przez ludzi serial console przy instralacji to
> u³amek. Jeszcze mniejszy u³amek to Ci co maja takie cudo jak Ty :)
> To wszystko to ziatrenko piasku wobec tego ¿e ¶miecenie w linni poleceñ
> boot loadera spotyka siê tak w jednym na trzy przypadki.

Veto. Brak serial console w syslinux *uniemo¿liwia* instalcje na serial
console, a tylko *utrudnia* instalcjê zwyk³±.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-installer