serial console: propozycja rozwi±zania

Tomasz K³oczko kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 2 Wrz 2002, 14:46:40 CEST

On Mon, 2 Sep 2002, Michal Moskal wrote:

> Veto. Brak serial console w syslinux *uniemo¿liwia* instalcje na serial
> console, a tylko *utrudnia* instalcjê zwyk³±.

A rozwi±zanie które zaproponowa³em takzê nie blokuje instalacji po SC
tylko zmienia z dotychczasowego ttyS0 na ttyS1.

kloczek
*Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±*
Tomasz K³oczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-installer