kolejna instalacja, kolejne spostrzeżenia...

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 4 Kwi 2003, 13:15:28 CEST

On Fri, Apr 04, 2003 at 09:17:58AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> To znaczy?

> Nie wiem - dla mnie wygląda normalnie. Wygląda jakby nowe rzeczy były
> wrzucane, a stare niekasowane.

Chodzi mi o nazwy tych starych.

> A to byłoby miłe... :D

W 2.4-experimental już dawno jest. A, że ac będzie na 2.4 (albo 2.6.. eh
crazy ppl), to w instalatorze ac też.

Co to znaczy, że się rozjechało?

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h