kolejna instalacja, kolejne spostrzeżenia...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 09:17:58 CEST

On Thu, 3 Apr 2003, Michal Moskal wrote:
> Jakieś pliki tam wiszą? Jakie konkretnie?

To znaczy?

> Czy coś się pier* z filesystemem na ramdysku?

Nie wiem - dla mnie wygląda normalnie. Wygląda jakby nowe rzeczy były
wrzucane, a stare niekasowane.

> Jeśli tak to w następnym instalatorze będzie już tmpfs.

A to byłoby miłe... :D

> Możesz pokazać ten konfig?

Nie, usunąłem ze względu na dane jakie tam są...

> Known bug. Chyba nawet opisany. Trzeba podać bootloader_device, a nie
> zostawiać auto. Przyznaje, upierdliwe, chyba nawet jest w TODO.

Poza tym jeszcze jedna uwaga. Nie wiem czy to problem sprzętowy, parted-a
czy kernela, ale zrobiłem same partycje md raid1 z reiserfs jako system
plików. I to się rozjechało. Na 2 identycznych maszynach. Taka uwaga na
marginesie (może instalator powinien ostrzegać przed czymś takim ;) )

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...