kolejna instalacja, kolejne spostrzeżenia...

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 4 Kwi 2003, 14:27:30 CEST

On Fri, Apr 04, 2003 at 02:01:51PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> hmmm... czego? plików?

Tak.

> 2.6 będzie fajne :)

Uhm, jak już będzie działać, gdzieś za rok :-)

Aha. Może na 2.4/2.6 będzie lepiej?

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h