kolejna instalacja, kolejne spostrzeżenia...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 15:27:20 CEST

On Fri, 4 Apr 2003, Michal Moskal wrote:
> Tak.

Nie jestem w stanie powiedzieć.
Gdzie to sprawdzić? Pytanie na przyszłość, bo teraz i tak nie powiem.

> Uhm, jak już będzie działać, gdzieś za rok :-)

eeee - teraz ładnie działa 2.5 już :)
Na server bym się bał jeszcze, ale desktop? czemu nie.

> Aha. Może na 2.4/2.6 będzie lepiej?

Może, ale na tych maszynkach nie stać mnie na eksperymenty...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...