błąd w batch installerze przy instalacji na soft RAID

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pią, 10 Sty 2003, 11:17:56 CET

On Fri, Jan 10, 2003 at 06:58:31AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
> dest_part6_mnt_point="/"
> dest_part6_options="default"
> dest_part6_fotmat_options=""
>
> I żadna z /dev/sd{a,b,c,d}1 nie ma opisu w installer.conf pzrez co lecąć
> po wszystkich dest_part*_filesystem nie znajdzie się tu czegoś co
> zawierałoby "md".
> Mówiać inaczje batch installer jeśli chodzi o soft RAID bazuje na tym co
> jzu jest podzielone bo żaden z opisów człści skąłdowych /dev/md* nie ma
> opisu w installer.conf .. tymsamym nie można użyć soft RAID wsadowo bo dla
> powyższgo przypadku nie maw installer.conf opisów jak założyć wsadowo

Jak w poprzednim mailu.

> [...]
> prawdopodobniej bez takiego rożróżnienia nię będzie możliwe łatwe
> wprowazenie w miare logicznej obsługi LVM, EVMS, czy VVM (Veritas Volume
> Manager .. wczoraj miałem okazję bawić się eval wersją tego czegoś na L).
>
> Rozwiązanie inne mogłoby poplegać na tym, że w przykładowe powyższe:
>
> dest_part6_device="/dev/md0:raid0,/dev/sda1,/dev/sdb1,/dev/sdc1,/dev/sdd1"
>
> jako pierwsz wlecieć mogłanby informcja o metodzie zakładania wolumenu
> skąłdanego z innych części czyli ..
>
> dest_part6_device="MD,/dev/md0:raid0,/dev/sda1,/dev/sdb1,/dev/sdc1,/dev/sdd1"

że to MD można zgadnąć po nazwie urządzenia?

> gdzie w piewrwsze pole wpadałoby np. {MD|LVM|EVMS|VVM}.
>
> Tak czy innaczej to co jest obecnie nie ma szans działać .. ani wsadowo,
> ani interakcyjnie.

SOA#1.

> Jeszcze jedno .. nie znalazłem nigdzie żadnego kawałka kodu który za
> pomocą mknod zakładałby /dev/md*.

Są założone, a na devfs sie same zakładają?

> I jeszcze jedno: w instalattorze jest /bin/load_{module,package} ale
> nigdzie w zasobach modułu bootdisk nie widze tych skryptów. Skąd one się
> biorą ? bo jak na razie nie zauważyłem takze żeby coś to generowało.

symlink do installer-prep.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h