Błędy w instalatorze (raczej grube)

Czw, 9 Sty 2003, 15:32:05 CET

On Wed, 8 Jan 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Raczej nie - już teraz minimum pamięci do instalacji jest 16M - po takiej
> operacji będzie to ze 32...

Nie zrozumiałeś mnie Paweł. Chdzi o to żeby nie podejmować próby
wielokrotnego _ciągnięcia_ któregoś pakietu instalatora (to co jest teraz
w inst/pkg) o ile jest to już na dysku.
Taka sytuacja mogłaby wystąpić ile sam dociągniesz jakiś pakeit
dociągniesz a potem instalator to w ciemno będzie chciał jeszcze raz
ciągnać.
To ile to na ramdysku zajmie w tym momencie mnie nie interesuje.

kloczek