Błędy w instalatorze (raczej grube)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 9 Sty 2003, 21:20:24 CET

On Thu, Jan 09, 2003 at 04:41:06PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Sciagasz charakerystykę dysków i dzielisz je na sucho według prametrów
> którymi dzieląc partedem podzielisz je jednym ruchem tak jak zamierzałeś.
> Chdzi o to zeby w części interakcyjnej nie dzielić fizycznei dysków a
> tylko rozplanowywać ich podział.

Jeśli do partycjonowania i tak chcesz najpierw ten dysk oglądać to po co
partycjonować na dwie raty? To jest zrobione w dwóch kawałkach, żeby
można było ten konfig przygotować nie widząc docelowej maszynki, albo
dla kilku maszynek. Anyway: albo zakładasz partycje od zera (co można
zrobić wsadowo), albo robisz to ręcznie (co chce robić większość
użytkowników, ze strachu o swoje dane).

> To w takim razie to nie działa i coś jest tu nie tak.

Co nie działa, w którym momencie, i gdzie jest installer.log/conf?

[...]

> Znaczy się jest ale raczje nie będzie diząłąłe poprawnie ze wzgledu na
> brak pci.ids.

Nie ma, jest takie normalne linkowane z glibc.

> Już nie pamietam jak to było. Nie uważasz (teraz) że możnaby to zmienić ?

Można, ale dla wybielacza?

> *pkg.tar.gz.

Niektóre pakiety są ładowane w /dest/tmp/installer (czy coś koło tego),
więc mogą po załadowaniu w pewnych sytuacjach zniknąć (po wywaleniu
/dest w /dev/kosmos), ale ogólnie pomysł mi się podoba.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h