grow_inodes ??

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 8 Lip 2003, 16:15:50 CEST

On Tue, 8 Jul 2003, DRAVEN ___### wrote:
> Mam problem z zainstalowaniem PLD na swoim komputerze... Podczas procesu
> przygotowania do instalacji PLD Linux, wyswietla mi taki oto komunikat:
> "Enabling workaround for grow_inodes: failed... " - co jest nie tak ??

Wszystko jest w porządku. Komunikaty o błędach musiały być gdzieś dalej.

>  Wczesniej uzywalem Linux Slackware 2.8.20 (9.0) bez problemow. Z
>  ciekawosci chcialem zainstalowac PLD no i ot ten problem. Probowalem
>  swoich sil, ale nic to nie poskutkowalo...
>
>  PS: Sprzet jaki dysponuje: Cyrix6x86 166MHz, 16MB, SVGA 1MB, 2x masowe:
>  1.2GB i 4.2GB, karta NIC: 3COM EtherLink III (509) na ISA... (no moze
>  nie taki sprzet...)

Ten sprzęt nie powinien być żadnym problemem, o ile jest sprawny.

Prosimy o wysłanie pełnego loga instalacji na adres
pld-installer w pld-linux.org , po uprzednim zapisaniu się na listę (
pld-installer-subscribe w pld-linux.org )

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...