feature request do poldka...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 9 Lip 2003, 20:06:22 CEST

Dzisiaj stanąłem przed perspektywą zamknięcia mojego KDE-packa i w tym
momencie pojawił się problem - jak ludziom, którzy mają wpisane w
poldek.conf ścieżki "powiedzieć" o tym? Oczywiście, jakieś ogłoszenia,
informacje, ale to nie jest tak bardzo skuteczne jak powinno. Skasować
pakiety/indeksy? Średni pomysł...

Przydałoby się w poldku, żeby można było powiedzieć mu, że ten zestaw jest
przestarzały. Gdyby dało się przegenerować indeksy z czymś w rodzaju
--revoke w gpg. Dałoby się dalej korzystać z indeksów, ale poldek
krzyczałby, że są one przestarzałe, nieutrzymywane i wogóle "be".

Od strony technicznej wystarczyłoby, żeby był tworzony nawet pusty pliczek
packages.obsolete, a poldek by to sprawdzał. Oczywiście, można to wsadzać
w samą bazę poldka, ale nie wiem czy jest sens (chyba, żeby taki ficzer
próbować stosować do poszczególnych pakietów, ale to chyba nie ma sensu).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...