instalator

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 9 Sie 2004, 23:38:23 CEST

Dnia Mon, 09 Aug 2004 20:45:16 +0200
Marcin Król <krol w wsb-nlu.edu.pl> nabazgrał:

> Helou.

Cześć,

> - poprawic generowanie modules.conf/modprobe.conf

modutils.spec:
%ghost %{_sysconfdir}/modules.conf ??

W tej chwili są 3 wersje tego:
modules.conf, modules.conf.installer i modules.conf.rpmnew właśnie z
powyższej paczki

> - poprawic blad z niedopisywaniem /bin/sh do /etc/shell

[root w tau ~]# grep /bin/sh /etc/shells
/bin/sh
/bin/sh

Jest nawet dwa razy - PLD instalowane z bootkietek gdzieś w połowie
zeszłego tygodnia.

> I jeszcze:
> - czy defaultowo chcemy w AC instalowac jajko 2.4 czy 2.6?

2.6 do czasu wydania AC powinno być stosunkowo sprawne.
Jak ktoś będzie stawiał serwer to na 80% i tak zaraz zmieni na swój
kompilat/2.4

> - a moze wybor przy instalacji? (ale to juz nie wiem czy bede w
> stanie)

W sumie powinno się dać, ale ZTCP potrzeba by dublować wersje instalacji
(sposób najprostszy bez przesadnego hackowania kodu)

> P.S. A jak ktos jest jeszcze chetny do pomocy do zapraszam. Fakt ze
> pierwszy raz ogladnalem zrodla instalatora kilkanascie minut temu
> raczej wyklucza iz bede sam w stanie wszystko zrobic w rozsadnym
> terminie.

ZTCP źródła pałętają się gdzieś w SVNie, więc mam nadzieję, że te
oglądałeś...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban