instalator

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Wto, 10 Sie 2004, 08:32:10 CEST

> modutils.spec:
> %ghost %{_sysconfdir}/modules.conf ??
>
> W tej chwili są 3 wersje tego:
> modules.conf, modules.conf.installer i modules.conf.rpmnew właśnie z
> powyższej paczki

Tyle ze jajo 2.6 na modules.conf nie ruszy, trzeba
generate-modprobe.conf, i o to mi miedzy innymi tu chodzilo. No i
jeszcze geninitrd, ale to sie juz powinno wygenerowac poprawnie jak
modprobe.conf bedzie (I hope).

> [root w tau ~]# grep /bin/sh /etc/shells
> /bin/sh
> /bin/sh
>
> Jest nawet dwa razy - PLD instalowane z bootkietek gdzieś w połowie
> zeszłego tygodnia.

Mi to co wygenerowalem na builderze bootkietek nie dodaje. Ale moze to
wypadek przy pracy, bo tylko przy instalacji full iso. Z mini iso jest
ok, a bootkietka ta sama.

> 2.6 do czasu wydania AC powinno być stosunkowo sprawne.
> Jak ktoś będzie stawiał serwer to na 80% i tak zaraz zmieni na swój
> kompilat/2.4

Tez fakt :)

> W sumie powinno się dać, ale ZTCP potrzeba by dublować wersje instalacji
> (sposób najprostszy bez przesadnego hackowania kodu)

Tak bardzo jeszcze nie wniklem w kod instalatora, ale moja koncepcja
(jeszcze nie sprawdzona) nie zaklada dublowania :)

> ZTCP źródła pałętają się gdzieś w SVNie, więc mam nadzieję, że te
> oglądałeś...

Yup. Wersje oparta na 2.4.20 i 2.4.24, przy czym ta ostatnia sie wywala
po zakonczeniu instalacji przed wykonaniem lilo wiec testy robie na tej
pierwszej.

M.