Doh. Initrd.

Marcin Król hawk w limanowa.net
Sob, 4 Gru 2004, 23:51:05 CET

Hello.

Na poczatku wypada krotki wstep wiec... Jezeli chodzi o pojemnosc
bootkietek to jeszcze sie mieszcze, natomiast na bootkietce iso initrd
przekroczyl 4096 KB, czyli nie dziala. Rozwiazania widze dwa:

1. Zwiekszysc limit initrd (8192?), ale wtedy wzrosna wymagania na RAM.
Teraz AFAIR installer rusza na maszynie z 8 MB, jak zmienie to juz nie
ruszy. Z jednej strony, kto bedzie chcial stawiac AC na czyms z tak mala
iloscia pamieca? Z drugiej: zawsze sie taki szurniety moze znalezc :)

2. Wyciac czesc low level scsi, np te prawie nie spotykane. Za: rusze z
miejsca, bo bede mial miejsce :) Przeciw1: jak ktos bedzie mial akurat
ten wywalony kontroler, to go poprosi o addonsy. Przeciw2: jak ktos
bedzie mial ten wywalony, i instalacje zapusci z CD do niego podpietego
to wogole nie zainstaluje.

Ja sie przychylam do wariantu 1. Ale chce tez wasze opinie i takie tam
:) Moze ktos cos jeszcze wymysli ciekawego, bo zaczyna mnie irytowac to,
ze zablokowala mnie taka pierdola.

M.