Doh. Initrd.

Nie, 5 Gru 2004, 01:36:20 CET

=?ISO-8859-2?Q?Marcin_Kr=F3l?= wrote:
> [...]
>
> 1. Zwiekszysc limit initrd (8192?), ale wtedy wzrosna wymagania na RAM.
> Teraz AFAIR installer rusza na maszynie z 8 MB, jak zmienie to juz nie
> ruszy. Z jednej strony, kto bedzie chcial stawiac AC na czyms z tak mala
> iloscia pamieca? Z drugiej: zawsze sie taki szurniety moze znalezc :)
>
> 2. Wyciac czesc low level scsi, np te prawie nie spotykane. Za: rusze z
> miejsca, bo bede mial miejsce :) Przeciw1: jak ktos bedzie mial akurat
> ten wywalony kontroler, to go poprosi o addonsy. Przeciw2: jak ktos
> bedzie mial ten wywalony, i instalacje zapusci z CD do niego podpietego

Jakie konkretnie chcialbys wyciac?
1. Mysle, ze znajdzie sie sporo takich, z ktorych nie da sie zbootowac.
2. Nie da sie zrobic na CD wariantowosci: np. wyboru initrd, ktory ma byc
   uzyty ?

> Ja sie przychylam do wariantu 1. Ale chce tez wasze opinie i takie tam
> :) Moze ktos cos jeszcze wymysli ciekawego, bo zaczyna mnie irytowac to,
> ze zablokowala mnie taka pierdola.

Jak bardzo wzrosnie?
Na 32 MB RAM juz Ac instalowalem. Mysle, ze na 24 tez bede probowal.

  phone (48)(58) 347 14 61