uwagi

Piotr Koczur snurf w sgw.art.pl
Nie, 18 Sty 2004, 13:16:44 CET

Witam,

mam kilka uwag co do instalatora ac (i686) i po czesci samego iso.

1) Plytka nie startuje na notebooku Toshiba Tecra 8000... z tego co zauwazylem
PLD nie jest tutaj odosobnione. Wyglada to tak, ze mieli plytka, mieli i
przeskakuje dalej (brak jakichkolwiek komunikatow czyli pewnie nie jest to
blad iso- czy tam syslinuxa). Iso oczywiscie na innym cd startuje. Jak sadze
wina lezy pewnie po stronie czytnika cd ale wole zglosic.

2) Czy mozna zrobic aby wszystkie pakiety naprawde 'base' byly na pierwszej
plytce? Przede wszystkim wszelkie rzeczy okolo-filesystemowe - np xfsprogs...
Utknalem niestety z isntalacja, bo brak mi narazie drugiej plytki.

3) Gdy konfiguruje siec i wybiore, ze mam karte pcmcia kaze mi wystartowac z
bootdisk_pcmcia.img - niema takiego obrazu. Druga sprawa - modul do karty
rozpoznaje jako toshoboe co nie jest raczej prawidlowe (bo to zdaje sie jest
od podczerwieni). Nie wiem jak to wyglada przy innych kartach. U mnie jest
tak (juz po zainstalowaniu), ze najpierw trzeba wystartowac pcmcia a pozniej
modul sieciowki to 8139too.

4) katalog dosutils jest pusty.

To chyba narazie tyle...
Jakby byly potrzebne jeszcze jakies informacje to prosze pytac :)

pozdrawiam,
Piotr Koczur