MINI ISO + instalacja po sieci

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 23 Sty 2004, 10:04:45 CET

Witam!

	Wygonili mnie z pld-devil, więc piszę tutaj :). Wypaliłem sobie mini
iso dla ac na architekturę i686. Bootuję go przez serial. Wybieram instalację
po sieci, wszystko praktycznie domyślnie i dostaję:

source_filesystem: must have value net
Something went bad.
Press the [Enter] key.

Wracam więc do konfiguracji i edytuję ręcznie tą wartość (niestety z
 Installer UI się nie da, muszę bo nie istnieje tam taki wpis , więc muszę
 użyć vi).

Niestety później dostaję:

Validation complete, config is OK
mount: Mounting /dev/fd0 on /src failed: No such file or directory
Cannot mount diskette!
Please insert disk "addons 1" and press Enter

I na tym się kończy historia instalacji... nie wiem co z tym zrobić.

PS. Nie mam flopa, więc nie mogę lecieć z dyskietki.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/