Instalator i lagi w poprawkach...

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Śro, 10 Lis 2004, 11:46:10 CET

Hello.

Byc moze nikogo to nie obchodzi (choc mam nadzieje, ze jednak kogos
obchodzi), ale chcialem wyjasnic co nieco w sprawie lagow jakie dotknely
poprawek w instalatorze. Otoz w zwiazku z rzeczami zwanymi potocznie
"praca" i "zycie", nie sa one w chwili obecnej zbyt czeste. Nie oznacza
to oczywiscie, ze ich wogole nie ma czy nie bedzie :) Jednak w zwiazku z
tymczasowym (mam nadzieje) skurczeniem sie ilosci mojego wolnego czasu
(ktos wie co to jest? :)) commity do installera z mojej strony beda
mniej czeste, ale za to powinny byc obszerniejsze.

To byla wiadomosc zla :) Teraz lepsza :) Pan Piotr Czechowicz (aktywny
ostatnio na listach) rokuje duze nadzieje i jest zainteresowany pomoca
przy instalatorze. Prosze wiec o rozwazenie ew. przyznania RW, jezeli
nie do calego CVS to do instalatora w SVN.

Pozdrawiam,
M.