default gateway

Śro, 27 Paź 2004, 22:07:59 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:

> W działającym systemie? Oczywiście, że jest możliwe to co napisałem.
> Właśnie teraz siedzę na takiej maszynce.

I nie konfigurujesz routingu do def. gw? Ani recznie ani via DHCP ?
Pod Linuksem? - nie wierze.

> W podanym przykładzie? Oczywiście, to byłoby proste.
> W rzeczywistym przypadku, który mam tutaj? Niemożliwe. /16 by różnicy
> adresów nie pokryło.

/8

I ustawiasz DNS / ftp spoza maski (lub lokalny, jesli masz)

> To nie jest złożyny routing. To zwykły przykład z życia wzięty, jaki się
> często stosuje przy robieniu dostępu. To żadne wydziwianie.

Prosty routing to jest jedna podsiec i def. gw.
Tyle wspiera instalator.
Nie widzialem w zadnej z distro madrzejszego.

> Pytanie jest - co powoduje, że zwykły system działa, a instalator nie? W
> czym jest różnica? Aha - i zobacz na moje rozwiązanie z dodaniem, a potem
> usunięciem adresu. To świadczy o ewidentnie jakiejś sztucznej
> "przeszkadzajce"...

ICMP redirect? Dodatkowy wpis ARP?
Dziala, jesli nie pozwolic wymrzec ARP-om.
Po jakiejs dluzszej przerwie - przestanie.

  phone (48)(58) 347 14 61