Uwagi o instalatorze

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Sob, 30 Paź 2004, 15:48:24 CEST

> Takie drobne uwagi do instalatora...
>
> - mógłby robić wybór locale jakie mają być używane i od razu robić
>   localedb-gen przy instlacji.  To by wiele ułatwiło. Albo też może
>   proponować instalowanie całości (glibc-locale......).

Locale nadal sa w TODO, ktorego wiekszosc bede chcial zamknac
korzystajac z 4 dni wolnego jakie teraz mam.

> Ogólnie, poza problemem z default routingiem - instalator jest IMO b.
> dobry.

Przydalo by sie jeszcze:

a) bootdisk do instalacji sieciowej via ppp(oe), ale mam watpliwosci czy
uda sie mi taki zrobic

b) wsparcie instalacji z CD podpietego via USB lub na dysk podpiety via
USB (to mam nadzieje zrobic)

c) dzialajacy bootdisk pcmcia, obecny sie wykrzacza juz na poczatku,
probe nie dziala poprawnie. Niestety z braku lapa z pcmcia nie jestem w
stanie przetestowac i poprawic.

M.