Installer a zaleznosci miedzy modulami.

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Nie, 31 Paź 2004, 17:39:12 CET

Hello.

Dzis zauwazylem, ze installer olewa pliczek modules.dep przy ladowaniu
modulow. Otoz wywalil sie na ladowaniu raid5.o, bo nie bylo wczesniej
wczytane xor.o pomimo, ze modules.dep mowil, ze przed raid5.o musi byc
zaladowane md.o i xor.o. Posprawdzalem zrodla i albo jestem slepy albo
zaleznosci sa na zasadzie:

if test -z $have_ext3; then
   load_module jbd
   load_module ext3
fi

IMO takie cos jest _bez sensu_ wiec modyfikuje load_module() tak by
przed modulem pierw ladowalo moduly zalezne. Jak mi to zadziala, wrzucam
do repo i zaczynam usuwac zbedne odwolania do load_module(). Chyba ze
beda jakies przeciw, tak wiec prosze o opinie.

M.