installer news...

hunter hunter w mimuw.edu.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 05:00:05 CEST

On Wed, Sep 15, 2004 at 08:45:02AM +0200, Marcin Król wrote:
> Hello.
>
> Dzis po poludniu (jak wroce do domu) na ftp powinny sie pojawic
> bootkietki do testowania. Jezeli kogos to interesuje to pod linkiem
> http://www.wsb-nlu.edu.pl/~krol/pld/installer/ wrzucilem aktualne rpm'y

Może za wiele wymagam ale...

Jakieś maluteńkie FaQ.txt tak aby wygenerować minimalne Iso albo
dyskietkę 2.88 MB.

Po co mi to - a potestowałbym sobie bo mdadmy nowe + kernele mają to do
siebie że jakbytuładniepowiedzieć się chromolą w dużym skrócie pierwsza
partycja na 2 dyskach ide rzędu 20 MB którą zwykle na boot ustawiałem
jest nie do użycia jako /dev/md0. Jest też ten nowy[tm] prąd
partycjonowania /dev/mdX zamiast X od 1 do 15.

Wspominając czasy Ra 1.0 powiem że tam jakoś co prawda tylko ext2 ale
dało się postawić rootfs na raid-1 i kilka serwerków klasy mały P-II mi
do dziś na tym hula, próby upgradów... hm. właśnie, próby instalacji na
szybko czegoś z RAID-1 -- poszły się kochać, i jak zwykle na rescue się
skończyło...

Eny łej, będzie Faq, będzie jeden szaleniec z VMware więcej do testów :)

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej