installer news...

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 12:23:59 CEST

> Może za wiele wymagam ale...
>
> Jakieś maluteńkie FaQ.txt tak aby wygenerować minimalne Iso albo
> dyskietkę 2.88 MB.

Lada moment bede ladowal bootkietki nowsze. Mini ISO moge wygenerowac i
udostepnic. Dam znac.

> Po co mi to - a potestowałbym sobie bo mdadmy nowe + kernele mają to do
<ciach>

Nie do konca zrozumialem (to wina braku snu), ale z nowego instalatora
stawialem juz kilka systemow na softraid i wszystkie smigaja.

> Eny łej, będzie Faq, będzie jeden szaleniec z VMware więcej do testów :)

Chetnie, chetnie, bo ja wiecej czasu trace na testy w VMware niz na same
poprawki.

M.