installer news...

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Sob, 25 Wrz 2004, 14:42:13 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:
  > Z błędów:
> - brak jest obsługi SATA (ale to raczej ficzer-request, jak jest niżej
>  napisane...)

Bede to meczyl jak sie odrobie w pracy.

> - zapis konfiguracji na dyskietkę nie działa. Pisze, że nie może
>  podmountować dyskietki.

Tez mam to na liscie.

> Niestety, ze względu na brak SATA nie mogłem dokończyć instalacji...

Moduly sa spaczkowane, jedynie instalator ich nie zna. Trzeba uzupelnic
plizczki *.list.in z lista obslugiwanych urzadzen, jednak poki co nadal
nie wiem jak bylo to generowane, bo napewno nie bylo wziete ot tak z
pci-database. A uzupelniac je recznie to hmmm... tygodnia by braklo chyba :)

M.