installer news...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 29 Wrz 2004, 10:54:12 CEST

On Wed, 29 Sep 2004, [ISO-8859-2] Marcin Król wrote:
> W obu wypadkach sprawa wyglada tak: syslog wymaga logrotate, ktory z
> kolei wymaga crona i /bin/mail. Chcac instalowac sysloga, musimy tez
> instalowac te zaleznosci niestety. Wrzucilem exim'a i vixie bo tak bylo
> w RA (inaczej instalowalo couriera jako MTA i anacrona). Widze dwa
> wyjscia, albo jakas (nie mam pomyslu teraz) poprawka zaleznosci syslogow
> albo zostawic tak jak jest i tylko wyrzucic exima i vixie z dalszego
> menu wyboru pakietow.

hhmmm...
To jest zakręcone...
IMO w takim wypadku musi być w podstawowej instalacji wybór tych grup
pakietów. To nie może być w takim stopniu narzucone...

> Hm. IMO lepiej nie instalowac. Zmienic?

hhmmm? Jak to lepiej nie instalować?
Chyba "lepiej zainstalować"...

> W instalatorze jest/byla detekcja SMP, juz nie pamietam czemu to nie
> dzialalo. Ale mam to na liscie TODO. Widze to jako automagiczna detekcje
> i instalowanie kerneli SMP przy maszynach wieloprocesorowych.

ok, ale możesz choćby instalować na HT, z tymczasowo wyłączonym HT (choćby
przez przypadek)
Wybór ręczny powinien IMO być.

> P.S. Co s syslogiem? Zostawiac jak jest czy dawac -ng? Jest juz
> poprawiona paczka syslogd?

IMO sysklog działa normalnie... Przynajmniej u mnie...
Choć - jako default możesz zmienić na -ng. Jak się pojawi z inetutils to
będzie można się dalej zastanawiać.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost