installer news...

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Śro, 29 Wrz 2004, 12:02:26 CEST

> hhmmm...
> To jest zakręcone...
> IMO w takim wypadku musi być w podstawowej instalacji wybór tych grup
> pakietów. To nie może być w takim stopniu narzucone...

Przy wyborze recznym, trzeba by wszystkie MTA i crony miec na pierwszym
CD. Mysle, ze poki co by sie tam zmiescily, ale generalnie uwazam ze
pojemnosc pierwszego CD jest _na styk_, a to co jest teraz wolne, to
rezerwa na ew. niezbedne zmiany, puchnace pakiety (zalzeznosci) itp.
Problem tez z mini-iso wtedy, bo albo dajemy tam wszystkie MTA i crony
(IMHO bezsens, poza tym wtedy mini puchnie) albo ladujemy vixie i exima
(tudziez inne) by default. Nadal jestem zdania, ze lepiej by bylo sie
_wogole_ pozbyc MTA z bazowej instalacji. Po co np komus MTA na
desktopie? A jest takowych coraz wiecej. Ostatnio wiecej PLD stawiam
wlasnie na desktopach, a nie na serwerach :) A co do narzucania vixie,
sam nie wiem, tu ew. by sie dalo wybor.

> hhmmm? Jak to lepiej nie instalować?
> Chyba "lepiej zainstalować"...

Oh well. Mi obojetne. Nie uzywam tego modulu nigdzie i wszystko dziala,
wiec uwazam go za zbedny do podstawowej instalacji apache'a :) Niech sie
wypowiedza ci co uzywaja jezeli to jest az tak niezbedne.

> ok, ale możesz choćby instalować na HT, z tymczasowo wyłączonym HT (choćby
> przez przypadek)
> Wybór ręczny powinien IMO być.

Dla mnie obojetne, reczny czy automatyka. Czekam na opinie jaki mam
robic (w instalatorze zastalem automatyczny, tyle ze nie dzialajacy, ale
w razie czego moge go usunac i dac manuala).

> IMO sysklog działa normalnie... Przynajmniej u mnie...

IMO tez. Uzywalem go kilka lat i problemow nie mialem. Chociaz teraz
jestem zdecydowanym zwolennikiem -ng. Jeszcze mnie nigdy nie zawiodl :)

M.