installer news...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 29 Wrz 2004, 12:56:42 CEST

On Wed, 29 Sep 2004, [ISO-8859-2] Marcin Król wrote:
> Przy wyborze recznym, trzeba by wszystkie MTA i crony miec na pierwszym
> CD.

Co za problem?

> Mysle, ze poki co by sie tam zmiescily, ale generalnie uwazam ze
> pojemnosc pierwszego CD jest _na styk_, a to co jest teraz wolne, to
> rezerwa na ew. niezbedne zmiany, puchnace pakiety (zalzeznosci) itp.

Trudno. I tak trzeba się powoli przestawiać na DVD ;)

> Problem tez z mini-iso wtedy, bo albo dajemy tam wszystkie MTA i crony
> (IMHO bezsens, poza tym wtedy mini puchnie) albo ladujemy vixie i exima
> (tudziez inne) by default.

mini-iso się nie przejmuj.
To jest IMO całkowicie oddzielna historia i tam powinien być zupełnie inny
zestaw pakietów.

> Nadal jestem zdania, ze lepiej by bylo sie _wogole_ pozbyc MTA z bazowej
> instalacji. Po co np komus MTA na desktopie?

Żeby dostawać wiadomości crona?

> desktopach, a nie na serwerach :) A co do narzucania vixie, sam nie
> wiem, tu ew. by sie dalo wybor.

Przy cronach zależności sa małe.

> Oh well. Mi obojetne. Nie uzywam tego modulu nigdzie i wszystko dziala,
> wiec uwazam go za zbedny do podstawowej instalacji apache'a :) Niech sie
> wypowiedza ci co uzywaja jezeli to jest az tak niezbedne.

Wiesz... to jedna z podstawowych funkcjonalności apache. Wchodzisz do
katalogu i masz tam listę plików. To właśnie robi autoindex. To trochę
bardziej podstawowe IMO niż mod_dir....

> Dla mnie obojetne, reczny czy automatyka. Czekam na opinie jaki mam
> robic (w instalatorze zastalem automatyczny, tyle ze nie dzialajacy, ale
> w razie czego moge go usunac i dac manuala).

Nie działa, bo tak jak pisałem - kernel spuchnie. Chodzi o to, że na
bootdisku musisz mieć kernel SMP, żeby wykryć...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost