installer news...

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Śro, 29 Wrz 2004, 13:46:59 CEST

> Trudno. I tak trzeba się powoli przestawiać na DVD ;)

Powoli :)

> Żeby dostawać wiadomości crona?

Hm. Nie wiem czemu, ale wydawalo sie mi ze dawniej do tego starczal
procmail. Inna sprawa, ile ZU bedzie chcialo maile od crona kiedy nie
wiedza co to cron? :D

> Wiesz... to jedna z podstawowych funkcjonalności apache. Wchodzisz do
> katalogu i masz tam listę plików. To właśnie robi autoindex. To trochę
> bardziej podstawowe IMO niż mod_dir....

Moze to dlatego ze od zawsze w tym celu uzywalem mod_dir...

> Nie działa, bo tak jak pisałem - kernel spuchnie. Chodzi o to, że na
> bootdisku musisz mieć kernel SMP, żeby wykryć...

Tyle to wiem. OK. w takim razie usune to i zrobie wybor przy instalacji.

M.