mini-iso

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 14 Lis 2005, 22:09:02 CET

> Poza tym nie jestem pewien, czy obecny installer w trunku działa - z tego co
> pamiętam były jakieś problemy, nie wiem czy zostały rozwiązane. Hawk ?

Ujme to tak: moze zadzialac :) Zalezy od sprzetu. Problemy nie zostaly
rozwiazane, bo rozwiazanie jednego powodowalo 3 nastepne. Poza tym od
dluzszego juz czasu 99% prob prac nad czyms w wolnym czasie zwraca -ENOTIME.

> 1. okrojony kernel (teoretycznie jest to paczka kernel-BOOT, ale o ile
> dobrze pamiętam, ta dystrybucyjna nie do końca się mieściła ;)). Rozmiar
> obrazu instalatora nie może przekroczyć 2.88MB w przypadku ISO-CD i 1.44MB
> dla dyskietkowej wersji.

W skrocie: wywalenie APM i framebuffera powinno wystarczyc, inaczej sie
nie zmiesci. Ale ostatnio (heh, pare miesiecy temu chyba) dodawalem
kilka modulow SATA wiec sie moze okazac, ze to jednak nie wystarczy.

> 2. chroot z uClibc. W takim otoczeniu trzeba zbudować kilka paczek (binaria
> wykorzystywane przez installer). Hawk swojego czasu wystawiał już
> skompilowane paczki, może jeszcze gdzieś leżą...

Jezeli nadal sa (chyba ich nie usuwalem) to sa przterminowane :(

M.