kernel-2.4.20-1.2

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Wto, 31 Gru 2002, 21:12:24 CET

On Tue, 31 Dec 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Czy została wyłączona blokada mmapowania /dev/mem?
> Przez to nie działa część sterowników do XFree86 (vesa w ogóle, sis
> częściowo, pewnie też parę innych).
>
> Co z konfiguracją PDC202XX?
> Kiedyś pisałem o potrzebie włączenia CONFIG_PDC202XX_FORCE=y (tak jak
> jest w 2.2.2x dzimiego) - bez tego nie działa pdcraid na przynajmniej
> części kontrolerów Promise (ani dostęp do dysków, jeśli RAID jest
> włączony).

CONFIG_PDC202XX_FORCE=y jest potrzebne, sam sie kiedys natknąłem gdyż
wydawalo mi sie ze jest to niebezpieczna forma wykrywania kontrolera
prowadzaca w niektorych sytuacjach do twardych zwisow maszyny .. jednak
przejechalem sie, bo tez tego kontroler ktorys nie chcial mi dzialac,
teraz juz jest ok.

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)