kernel-2.4.20-1.2

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 31 Gru 2002, 22:25:37 CET

On Tue, 31 Dec 2002, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> Czy została wyłączona blokada mmapowania /dev/mem?
> Przez to nie działa część sterowników do XFree86 (vesa w ogóle, sis
> częściowo, pewnie też parę innych).

Wlasnie pracuje nad patchem umozliwiajacym sterowanie tym poprzez sysctl'a

> Co z konfiguracją PDC202XX?
> Kiedyś pisałem o potrzebie włączenia CONFIG_PDC202XX_FORCE=y (tak jak
> jest w 2.2.2x dzimiego) - bez tego nie działa pdcraid na przynajmniej
> części kontrolerów Promise (ani dostęp do dysków, jeśli RAID jest
> włączony).

OK poprawie.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}