jfs

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 19 Lut 2002, 20:18:31 CET

On Tue, 19 Feb 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> :)

To może nie będę krzyczał, tylko napiszę co mi się przytrafiło.

> Hmm, no to musze jfs do innego katalogu przeniesc, z fs/jfs do jfs-SGI,
> albo poprawic port ext3 tak, by nie pchal swoich bajerow i w fs/jfs i
> fs/ext3 :)

Jak dla mnie jest niesamowicie woooooooooolny. :((
Dla testu puściłem instalację na 20GB dysku, nazwijmy to 'format'
trwał siedem godzin!!! :(( Tak samo niedawno 'uzyskałem' dysk SCSI
36GB - 160 i postanowiłem /home pzrenieść na jfs. Po pól godzinie
zrezygnowałem, wychodziło mi że 15GB będzie kopiował 15 godzin!
Na reiserfs skopiował się w 20min.
pzdr
Stacho Pal