Stan prac nad jądrem 2.2 dla platwormy PPC

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 12 Lip 2002, 00:09:07 CEST

On Thu, 11 Jul 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

[..]

> * dodać łatki na pdbuttons (czy jakoś tak)
* sprobowac dodac serial 5.05c (backport z 2.4)

> * usunąć unresoved w modolach
>
> * przetestować to coś (ja na b50 jako tako testuje, wkoncu na tym pracuje)
>   na pmac/prep/chrp
pmac i chrp mamy. prep to sa starsze niz b50 rs6000 ibma. Ma ktos?

> Kolejną żeczą, która tli mi się w głowie jest podział jądra na obrazy, tzn
> zrobić takie coś jak:
>
> 	* kernel-pmac-2.2.21-1.i386.rpm
> 	* kernel-chrp-2.2.21-1.i386.rpm
> 	* kernel-prep-2.2.21-1.i386.rpm
No... nie i386.rpm a ppc.rpm :)))))

Ale do rzeczy, wydaje mi sie ze to ma sens jedynie w obrazach BOOT
dla instalatora. Dla architektur umiejacych yaboota (czyli chrp i pmac)
i tak z poziomu openproma ladowany jest yaboot. A kernel jest ladowany
przez yaboota - wiec nie ma klopotu z pmac/chrp.

W tej chwili skupilbym sie na wydaniu 2.2.21 dzialajacego na b50 i na
makach tak naprawde. Podejrzewam, ze iwcej architektur PPC (nowsze RS6000)
to i tak wymagaja 2.4 (POWER3 i POWER4 o ktorych 2.2 nawet nie slyszalo...)

Tak wiec dzimi, zrob tak zeby Tobie bylo latwiej.
W kernelu BOOT mozesz dac wszytskie postaci obrazu (ale z jednego
konfiga) - to sie moze przydac do dyskietek ratunkowych,
ale zwykly kernel - tylko up i smp i koniec.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-