kernel.spec -r LINUX_2_4

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 23 Maj 2002, 13:18:49 CEST

On Thu, May 23, 2002 at 11:56:46AM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Co w tym dziwnego?

Również nie zdziwiłbyś się, gdyby podczas upgrade'u rpma ten zażądałby
od Ciebie kernela-2.5.15? A gdyby to jeszcze miało miejsce w Ra?

Więc jeżeli dla Ciebie to nie jest dziwne, to może mi powiesz, dlaczego
od niedługiego czasu (ja wiem? Może od 2.4.18-2.30?) zwiększyły się
wymagania co do rpma?
--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.