kernel.spec -r LINUX_2_4

Czw, 23 Maj 2002, 13:37:40 CEST

Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> writes:

> Również nie zdziwiłbyś się, gdyby podczas upgrade'u rpma ten zażądałby
> od Ciebie kernela-2.5.15?
- upgreade rpma nie wymaga żadnego kernela
- upgreade kernela nie wymaga określonej wersji rpma
- budowanie rpma nie wymaga określonej wersji kernela
- budowanie kernela LINUX_2_4 wymaga określonej wersji rpma.

Więc o co chodzi Ci chodzi z upgreade skoro tutaj jest sytuacja
z _budowaniem_?

Normalne jest, że skoro rpm 4.0.2 nie obsługuje tego co jest używane
w kernel.spec (LINUX_2_4) to potrzeba owego nowego rpma.

> A gdyby to jeszcze miało miejsce w Ra?
Akurat to ma miejsce w Nest.

> Więc jeżeli dla Ciebie to nie jest dziwne, to może mi powiesz, dlaczego
> od niedługiego czasu (ja wiem? Może od 2.4.18-2.30?) zwiększyły się
> wymagania co do rpma?
Bo wydzielony został pakiec pcmcia-cs oraz bo kernel.spec wykorzystuje
możliwości rpma nestowego.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr