kernel.spec -r LINUX_2_4

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 23 Maj 2002, 13:46:36 CEST

On Thu, May 23, 2002 at 01:37:40PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> - upgreade rpma nie wymaga żadnego kernela
> - upgreade kernela nie wymaga określonej wersji rpma
> - budowanie rpma nie wymaga określonej wersji kernela
> - budowanie kernela LINUX_2_4 wymaga określonej wersji rpma.
>
> Więc o co chodzi Ci chodzi z upgreade skoro tutaj jest sytuacja
> z _budowaniem_?

Chodzi mi o to, że chodzi o budowanie tegoż kernela :) Czyli od teraz
trzeba jeszcze bardziej psuć spec'a aby mieć własny kernel z rpm.
wrrr...

> Normalne jest, że skoro rpm 4.0.2 nie obsługuje tego co jest używane
> w kernel.spec (LINUX_2_4) to potrzeba owego nowego rpma.

> Akurat to ma miejsce w Nest.

Wiem - takie założenie było wyżej.

> Bo wydzielony został pakiec pcmcia-cs oraz bo kernel.spec wykorzystuje
> możliwości rpma nestowego.

Pierwsze afair było również wydzielone wcześniej:
[jack w pldworkstation jack]$ ls rpm/RPMS/kernel-p*
rpm/RPMS/kernel-pcmcia-cs-2.4.18-2.27.1.i686.rpm

.1 to moje spsucie.

Co do drugiego - nie mógłby być kompatydebilny z ra (bcond --with=ra) ?
--
.:|Jarosław Kamper|:×:|jack w irc.pl|:×:|http://jack.eu.org/|:×:|RLU#165846|:.