kernel.spec -r LINUX_2_4

Pepe pepe w apollo.net.pl
Czw, 23 Maj 2002, 14:25:55 CEST

On 23 May 2002 14:04:06 +0200
Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.ORG.PL> wrote:

> A patrzyłeś co jest w tym rpmie? Bo tam nie ma nic poza symlinkami.

Patrząc na zawartość mam pewne wątpliwości co do istnienia tego pakietu.
Instalując sam kernel dostajemy "Unresolved symbols", pozbyć się tego
można doinstalowywując pakiet kernel-pcmcia-cs.

Pytanie co ma na celu to rozbicie ? Żeby to miało sens ten pakiet musi
zawierać wszystko co zwiącane z pcmcia, ale czy da się to rozwiązać ?

--
Pepe