kernel.spec -r LINUX_2_4

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 23 Maj 2002, 14:54:26 CEST

On Thu, 23 May 2002, Pepe wrote:
[...]
> Patrząc na zawartość mam pewne wątpliwości co do istnienia tego pakietu.
> Instalując sam kernel dostajemy "Unresolved symbols", pozbyć się tego
> można doinstalowywując pakiet kernel-pcmcia-cs.
>
> Pytanie co ma na celu to rozbicie ? Żeby to miało sens ten pakiet musi
> zawierać wszystko co zwiącane z pcmcia, ale czy da się to rozwiązać ?

Takie bylo moje zalozenie.

Bo kernel-2.4.18 ma pcmcia-cs w wersji 3.1.30, a pcmcia-cs jest w wersji
3.1.33.
Zalozenie bylo takie, ze mozna miec ALBO kernel-pcmcia-cs, ALBO
pcmcia-cs.
Oba te moduly powinny sie wzajemnie wyinstalowywac ....

Powodem powstawania "unresolved.." bylo pozostawienie plikow "modules.*"
z wersji "Z" pcmcia-cs w kernelu ...

W 2.4.18-2.36 _powinno_ to juz byc poprawione ...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}